مبینامبینا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

مادر مبینا

هجده ماهگی فرشته کوچولو

1394/1/30 0:48
نویسنده : مامان مبینا
1,753 بازدید
اشتراک گذاری

بدون شرح

 

 

 

مبینا علاقه زیادی به ادویه ها داره و هر وقت تو آشپزخونه دارم آشپزی میکنم میاد کنارم میگه "بالا" یعنی منو بزار بالا روی کمد آشپزخونه تا با ادویه ها بازی کنم. خلاصه حسابی بریز و بپاش میکنه.

 

 

 

اینجام دختر گلیم بوس آروم نشسته داره برنامه فتیله رو نگاه میکنه

 

 

 

دخمل مامان با اسباب بازیی که عمه براش عیدی گرفته داره بازی میکنه

 

 

 

اینم سفره هفت سین خودمونی ما که با کلی تاخیر آپش میکنم خندونک  فکر میکنم واسه نوروز 95 دیگه خوب باشه

البته تقصیر من نبودا از دست مبینا کاری از من بر نمیومد مجبور شدم رو اوپن و ساده بچینمشچشمک

 

 

 

اینم شرح حال خاصی نداره مبینا رو پوشونده بودم بریم در در گفتم قبلش یه عکس بگیرم

 

 

 

مبینا رو تو تعطیلات نوروز بردم پارک سر خیابون تا بازی کنه

 

 

 

 

 

 

همینطور که داشت تو پارک بازی میکرد و با وسایل سر خودشو گرم کرد با یه دختر خانم گل یاسوجی که اسمش شیدا بود دوست شد و با هم بازی کردنمحبت

 

 

 

طفل معصوم ببینید بچه ام چقدر آروم خوابیده بغلمحبتبوس (نکته : آرامش قبل از طوفانعینک)

 

 

 

یه روز رفته بودم آرایشگاه مبینا رو هم همراه خودم برده بودم. برخلاف همیشه که اذیتم میکرد اون روز اصلا اذیتم نکرد منم گفتم از دختر خشگلم یه عکس بگیرم که اینهمه مهربونه مامان رو اذیت نمیکنه الهی قربونت برم بغلبوسمحبت اصلا هواسش نبود دارم ازش عکس میگیرم.

 

 

 

خوب صدای عکس گرفتن گوشی که اومد مبینا اینجوری نگاهم. (خدا میدونه پشت این خنده چه افکار شیطونی پنهونه ترسو) قه قههقه قههقه قهه

 

 

 

مبینا و دختر همسایمون تو حیاط خونه

 

نظرات (143)

مامانی(برای دخترم زهرا)
7 اردیبهشت 94 5:38
18ماهگیت مبارک فرشته ی صورتی خواهر این بازی با ادویه ها ی فاجعست زودتر جلوشو بگیر اولش خوبه ولی بعدا میبینی کلا ادویه ها با هم قاطی شدن و بعد وقتی میخوای غذا درست کنی فقط ی ادویه داری که مخلوطی از همه ادویه هاته من هنوزم گرفتارشم البته بدبختی اینجاست زهرا بزرگتره 4 پایه میذاره و خود کفا خرابکاری میکنه
مامانی(برای دخترم زهرا)
7 اردیبهشت 94 5:39
راستی عکسها هم همشون خیلی ناز و قشنگن خدا حفظ کنه مبینا جون رو
سيدفاطمه
7 اردیبهشت 94 10:03
سلام عزیزم ممنون که بهم سر میزنی و ممنون از پیامات منم دوست دارم عزیزم مواظب دخملی من باش و کلی ماچ از طرف من بهش بده قوربونش برم من
شبنم.س
7 اردیبهشت 94 10:07
ای جانم چه خانومی شده مبیناجون فداش بشم
عمه فروغ
7 اردیبهشت 94 10:42
18 ماهگیت مبارک مبینا جونم ان شاا.. همیشه شاد و سلامت باشیآفرین به مبینای گل که حسابی در آرایشگاه با مامان همکاری کرده
مامان سحر
7 اردیبهشت 94 12:18
سلام مامان مبینا جونماشالله به مبینای عزیزم که اینقدر خانوم شده با مامانش میره ارایشگاهاز طرف من ببوسش
مامان صفا
7 اردیبهشت 94 12:34
خیلی دوست داشتنیه مبینا جون
♥مامان مهدیس♥
7 اردیبهشت 94 13:33
خیلی ناز شدی مبینل جونم....عکساتم عالیه....ایشالله همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه و زود به زودم عکس بذاری ببینیم
مامان ریحانه
7 اردیبهشت 94 13:48
هیجده ماهگی مبینا طلا مباااااااااااااااارک الهی من فداش بشم با این تل خوشملش چقدر ناز شده طلا خانومی کدبانو گریشم که از الان ثابت کرده مامانش علاقه به ادویه جات خودش نشون میده که مبینا خوب آشپزی خووووووووووب وای وای قلبون نشستن و تماشاکردن تلویزیونش برم بیام بخولمت شیرین عسل دلم ضعف رفت وروجک ماشین نو مبااااااااااارک گلدونه چقدرم چراغ مراغ داره
مامان ریحانه
7 اردیبهشت 94 13:54
هفت سینتم قشنگه مامانی مهربون کجا به سلامتی خانوم کوچولو تیپ زدی چه کیفی میکنه تو پارک خوشم میاد دوست یابیتم خوبه درست عینهو من ای جاااااااااااااانم ای جااااااااااااانم فدای اون خوابیدن شیرینت بشه خاله چه معصومانه خوابیدی شما مامانش فکر کنم من و شما نازنین و مبینا رو ساکت ببینیم برام جای تعجب داره طفلی این وروجکا که ما باورشون نداریم خندشو ببین موش بخوره تو رو عزززززززززززززیزم الهی فددای ذذوقت بشم از چی ذوق کردی که دهنت اینجوری بازه جیگر خاله
مامان ریحانه
7 اردیبهشت 94 13:58
واسه مبینا گلی و مامان مهربونش
مامان زهرا
7 اردیبهشت 94 14:01
واااای چقدر نازی تو مبینا جون چ عکسای خوشملی ایشالاهمیشه رولبات خنده باشه عزیزم بوووووووووس
♥ایدا♥
7 اردیبهشت 94 14:19
واییییی قربونت بشم خوشگل دلم واست تنگ شده بود از دست مامانت که انقدر دیر اپ میکنه سفره هفت سین بسیار خوشگل با سلیقه چیده شده بوس به روی ماه مبینا جونم
˙·٠•●♥مامان و بابای علی♥●•٠·˙
7 اردیبهشت 94 15:14
عزیزم خدا حفظ کنه مبینا جون و براتون
مامانی
7 اردیبهشت 94 15:51
واااااااااااااااااا خاله چقدربانمکی خدا شمارو واسه مامانی وبابایی حفظ کنه
مامان زهره
7 اردیبهشت 94 16:05
عجب برق شیطنتی توی این چشمهای ناز هست. مطمئنم مبینا از اون بچه های خیلی باهوش میشه . 18 ماهگیش مبارک باشه. راستی واکسن زد؟ واکسن 18 ماهگی خیلی سخته مواظبش باش.
نیکتا
7 اردیبهشت 94 16:30
سلام خاله جون پستتون خیلی عالی بود....مبینا جون چقدر بزرگتر و خانوم تر شده سفره هفت سینتون هم خیلی قشنگه . اییییییی جون چه راحت خوابیدهببوسیدش حتما
لیلا
7 اردیبهشت 94 17:03
سفره هفت سین ساده و قشنگیه جونم مبینا عسل ، چه روابط اجتماعیش قویه
اتی مامان
7 اردیبهشت 94 17:55
به به مامانی چه عجب آپ شدی!!فدای مبینای جیگربشماتفاقا"درنهایت سادگی هفت سین قشنگی
اتی مامان
7 اردیبهشت 94 17:58
18ماهگیت مبارک کوچولوی بانمک
مامان راحله
7 اردیبهشت 94 18:17
سلام عزیزممممممم ......ماشالله به مبینای خوشگلم
♥ღ مه آ سا♥ღ
7 اردیبهشت 94 19:06
18 ماهگیت مــــــــــبارکــــــــــــــــــــــــــ مبینا جـــــــــــــونم ایشاالله 180 ساله شی به منم سر بزن ...
فاطمه & فائزه
7 اردیبهشت 94 19:16
ای جان دخملی شیطون و گل
♥ مامان معصومه ♥
7 اردیبهشت 94 19:32
ماشالله به مبینای ناز گل و گلاب هزارتا بببببببوووووووووووووس واسه مبینا
♥ مامان معصومه ♥
7 اردیبهشت 94 19:33
18 ماهگیت هم مباررک وروجک خاله
فاطمه & فائزه
7 اردیبهشت 94 20:01
مونا
7 اردیبهشت 94 23:53
سلام مادر عزیز ز ز ز ز . دخترت ماشا . . . . خانمه . . . . من که عا ا ا ا ا شقشم م م م . لباسهاش هم قشنگه ه ه ه
زیــنب (مامان)
8 اردیبهشت 94 0:58
سلام عزیز خاله 18 ماهگیت مبارک ملوسک تازه مامانش دخترمون خیلی هم آروم وخانم تشریف داره بعدشم دلت میاد به مخملمون میگی شیطون تا یادم نرفته 7 سینت هم خیلی خوبه مهم 7 تا سینش هست نه بچینش خیلی دوستون دارم برای مبینا جونی برای مامانش
مامان زهره
8 اردیبهشت 94 10:14
بازم سلام عزیزم. واکسن 18 ماهگی دردناکترین واکسن هست. بعضی بچه ها حتی تا چند روز راه هم نمیرند نگران نباش.محمد صدرای من هنوز کمی مریضه واسش دعا کن آبجی. عکسهای جدیدش هم گذاشتم.
مامانی(برای دخترم زهرا)
8 اردیبهشت 94 10:35
پس ظاهرا شما هم استان بوشهری هستینبذار مبینا جونرو بذاری بره تو آب الان خیلی گرمه سرما نمی خوره واقعا خوش به حالتون کنار ساحلین حسابی کیف میکنیدا
مامان نازیلا
8 اردیبهشت 94 14:58
18ماهگیت مبارک خیلی ناز شدی مبینا جون....عکساتم عالیه....هفت سینتم قشنگ
☂☂☂مامان و بابای فندق☂☂☂
8 اردیبهشت 94 23:23
مبارک باشه 18 ماهگیت مبینا جون
مامان فاطمه
9 اردیبهشت 94 0:50
سلام مبینا جونم 18 ماهگیت مبارک قربونت برم من که چقدر ناز شدی خدا رو شکر فعلا باران چشمش به ادویه جات نیفتاده ....بقیه وسایل آشپز خونه رو دیده خودش میره سر وقتشون وخراب کردن وشکستنشون خوش بحالت عزیزم دختر من که اصلا برنامه کودک و اینجور چیزارو نمیبینه...بجاش باباش میبینه اسباب بازیتم مبارک مبینا جون.سفره هفت سینتونم خوشگله ...مبینا چشمش به سفره هفت سین نیوفتاده ... بچهها هم که عاشق بیرون رفتن هستن..بخصوص برن پارک خوابای خوب ببینی مبینا جونم خانم خوشگله ما که ساکت نشسته ...چه ذوقی هم کرده عزیزم.برای مبینا جون ومامان عزیزش
اقازاده
9 اردیبهشت 94 10:15
18 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو
♥مامان مهدیس♥
9 اردیبهشت 94 12:30
آیداکوچولو
10 اردیبهشت 94 6:43
18ماهگیت مبارک دخمل بانمک
مامان غنچه
10 اردیبهشت 94 10:03
هجده ماهگی فرشته خانومت مبارک باشه... ماشالله ازش معلومه چه وروجکیه
مامانی(برای دخترم زهرا)
10 اردیبهشت 94 10:50
$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, بوی گل کوچولوی شما به مشام این پروانه هم رسیده
اتی مامان
10 اردیبهشت 94 16:35
مامان سحر
10 اردیبهشت 94 18:43
سيدفاطمه
10 اردیبهشت 94 19:20
سلام عزیزم خوبی دوست دارم عشقم قوربون دخمل قشنگم برم من
مامان ملیسا و نی نی
11 اردیبهشت 94 10:45
........♥###########♥. ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ ......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ...........................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥ ..............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ آپــــــــــــــــم عزیزم
آیداکوچولو
11 اردیبهشت 94 15:04
خاله شما تصمیم ندارین مارو لینک کنین
♥ایدا♥
11 اردیبهشت 94 23:16
سلام کوچلوتون خیلی ناز و شیرینه خدا حفظش کنه خوش حال میشم به من سربزنید اپم با کلی اتفاق های خیر
زهره
12 اردیبهشت 94 23:11
سلام. میلاد حضرت علی مبارک. من آپ کردم و مشتاقانه منتظرتونم.
مامان آنیسا
13 اردیبهشت 94 7:18
سلام به عزیز دل خاله 18 ماهگیت مبارک عزیزم آنیسا که دیگه کلن وسایل آشپرخونه در مالگیت ایشونه
♥ღ مه آ سا♥ღ
14 اردیبهشت 94 19:15
عشق من مبینا
مامان ریحانه
14 اردیبهشت 94 19:55
سلامممممممممممممممم دوست عزیزززززززززززززززززم خوبی عزیزم مبینا جونم خوبه خیلی ببوووووووووووووس موش موشک خاله رو دوستون دارم خیلی زیاد
مامان الیار
15 اردیبهشت 94 11:33
خیلی نازی مبینا جونم.قربونت برم
شبنم.س
15 اردیبهشت 94 21:12
بوووووووس واسه مریم ومبیناجون.
˙·٠•●♥مامان بابای علی♥●•٠·˙
15 اردیبهشت 94 22:10
سلام دوست نازنینم خوشحال شدم بهم سر زدی بوس برای مبینا جون و مامانی گلش
h.e
16 اردیبهشت 94 13:10
چه بزرگ شده ماشالله دخمل طلا
مامان فاطمه سادات
16 اردیبهشت 94 18:29
الهی که چقدر شیرین عسل شده
♥مامان مهدیس♥
16 اردیبهشت 94 23:10
عزیزم خوبی؟ ببخشید چندروی نت نداشتم و نیومدم مبینا جون رو مـــــــــــــــــــحکم ببوس
♥ღ مه آ سا♥ღ
17 اردیبهشت 94 10:58
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ # ســ ــ ـــ ــلام دوســ ـــ ــــت خــ ـــ ــ ــوبــ ـــ ــم ایشالله همیشه مــ ـــ ـــ ــوفــ ـــ ـــ ــق بــ ـــ ـــ ـــاشــ ـــ ـی آپــ ـــ ــــ ـــــ ـــم عــ ـــ ــزیــ ـــ ــزم لطفا بـــ ـــهم سر بزن و نظـــــ ـــ ـــر بــ ـــ ــده لــ ـــطفا عزیزم 8 تا نظر بدید حتما حتما جبران میکنم
مامان الى
18 اردیبهشت 94 9:14
سلام عزيزم ممنون ميشم پيش منم بيايد با افتخار لينك شديد لطفا شما هم بلينك
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 اردیبهشت 94 14:50
سلاااااااااااااااااااااااام وصد سلام خوبید خوشید قربونتون برم چقدر دلم تنگتون شده بود بالاخره من به زور تونستم از همچی دل بکنم بیام نت ویه پست بذارم واگه بتونم به همه دوستان عزیزم سر بزنم خیلی خوشحالم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 اردیبهشت 94 14:58
فدای مبینا جون چقدر خانوم وشیطون شده دلم براش یه ذره شده بود اما من بیمار بودم بچه ها هم مثل خودم مریض بودن خوب چطورید خوبید خوشید
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 اردیبهشت 94 15:03
عزیزم برات رمز را خصوصی می ذارم عاشقتونم
فاطمه & فائزه
18 اردیبهشت 94 17:38
♥مامان مهدیس♥
18 اردیبهشت 94 18:13
عزیزم مرسی که اومدی پیشم خوبی؟ مبینا جونم چطوره؟ ببخشید دیر شد تا بیام دوستتون داریم
اتی مامان
19 اردیبهشت 94 0:14
عززززززیزم،اون دختر(یاسوجی)که دستت رو گرفته عاشق این عکستمچهره ت اینجاخیلی مظلوم وشیرینهخداحفظت کنه عسل مامان
مامان حدیث
19 اردیبهشت 94 9:25
سلام مامان جون سلام مبینای شیطون خوبین ان شاا... مبینا خانمی بالاخره شما رو تو یه عکس آروم دیدیم از بس شیطونی میبوسمت عسل خاله
حدیث
19 اردیبهشت 94 9:26
دوستت دارم دختر نازو نمکی خاله
لیلا
19 اردیبهشت 94 11:20
آپم خانمی
مامان ریحانه
19 اردیبهشت 94 14:41
عزززززززززززیزمی
مامانی(برای دخترم زهرا)
19 اردیبهشت 94 17:34
سلام به تو ستاره سلام به عشق پاکت سلام به خوبیاتو تمومه اشتیاقت سلام به انتظارو سلام به آشناییت سلام به اون نگاهت به قلب آسمانیت سلام به اون سکوتت به اون همه متانت سلام به عاشقی که پر شده از صداقتممنون که به یادمونی عزیزم
مه آ سا
19 اردیبهشت 94 22:36
سلام عزیزم ! دیگه پیشم نمیای ؟؟
مه آ سا
19 اردیبهشت 94 22:37
18 ماهگیت مبارک عزیزم ایشاالله 1800000000000000 ماهه باشی
مه آ سا
19 اردیبهشت 94 22:38
هوار هوار دوستت دارم مبینا جونم ایشاالله همیشه زنده باشی راستی عزیزم شما کدوم شهر هستید؟
مامانی و بابایی دخمل طلا
20 اردیبهشت 94 9:28
سيدفاطمه
20 اردیبهشت 94 10:38
سلام عزیزم خوبی حاله مبینا چطوره بهتره این یه ویروس لعنتی هستش که بچه هارو درگیر میکنه مواظبش باش خیلی ناراحت شدم عشقه خالرو ببوس برام چشم خاله حتما برا عزیزش دعامیکنه
مونا
20 اردیبهشت 94 12:19
سلام مامان مهربون. باران هم مثل مبینا انواع و اقسام ادویه ها رو باهم قاطی میکنه.! چه سفره هفت سین زیبایی . . . . و چه معصوم و نا ا ا ا ا ز خوابیده مبینای عزیرم م م م م . ببو و و و و و سش
مامان حديث
20 اردیبهشت 94 14:23
http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/2996-2015-05-10-04-21-59 سلام دوست عزيز وارد آدرس بالا بشويد و عكس دخترم و تجربه منو لايك كنيد. ممنون ميشم.
مامان سحر
20 اردیبهشت 94 21:27
سلام مامان مبینا جونمرسی از لطفت ...مبینای گلم چطوره از طرف من ببوسش
مامان راحله
21 اردیبهشت 94 19:49
_______¶¶¶_0¶___¶0 ________¶¶¶¶¶00¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶00¶¶¶¶ _______0¶¶¶___¶¶¶ _______0¶¶¶0__________________________00 ________¶¶¶¶0_________________________¶¶¶ ________0¶¶¶¶_________________________¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶______________________0¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶0________________¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶0___________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶0______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶0__0¶¶¶0___________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶________¶¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶0___________0¶¶¶____________¶¶¶00¶¶0 ___¶¶_____________¶¶¶_____________¶¶¶_0¶¶ ___¶¶0____________0¶¶______________¶¶0_¶¶ ___0¶0_____________¶¶0______________¶¶__¶¶ ____¶¶_____________¶¶¶______________0¶¶__¶¶ ____¶¶¶____________0¶¶_______________¶¶¶_¶¶¶ _____¶¶_____________¶¶_______________0¶¶__¶¶ ____________________0¶________________¶¶__¶¶ _____________________¶0______________0¶___¶0 _____________________¶0______________0¶___¶0 _____________________¶¶_____________0¶____¶ _____________________¶¶0____________¶¶___¶¶ _____________________0¶____________0¶0__¶¶
مامان ناهید
21 اردیبهشت 94 23:58
سلام عزیزم خوبید خوشید؟ فدای مبینا بشم وقتی گفتید بیماره خیلی ناراحت شدم الهی بمیرم حالا حالش چطوره بهتر شده عزیزم باید حتمآ سرم بگیره تا خوب شه کاری که ما برا فاطمه انجام دادیم تا خوب شد بیماری بدیه به هیچ کس رحم نمیکنه انشالله زود حالش خوب بشه ودیگه مریض نشه یه عالمه از طرف من ببوسش
شبنم.س
22 اردیبهشت 94 15:09
دوست جونم بوووووس واسه شماومبیناجونم
مامان حديث
22 اردیبهشت 94 18:24
سلام به دوست خوبم خوبين؟ موش بخوردت بلاااااااااااا
مامان نازیلا
23 اردیبهشت 94 14:58
سلام مامان مبینا مرسی از لطفت ...مبینایجون از طرف من ببوسش
♥♥ مه آ سا ♥♥
23 اردیبهشت 94 23:38
ایشالا مبینا جونم همیشه سالم و سلامت باشه
♥مامان مهدیس♥
24 اردیبهشت 94 12:13
کجایی عزیزم کم پیدایی
♥♥ مه آ سا ♥♥
25 اردیبهشت 94 0:09
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام دوست عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی و شـاد و همیشه ایشاالله در حال گردش و خوش گذرونی باشی منم آپـــــــــــــم با موضوع گردش لطفا بهم سر بزن و برام نظر بدید
♥♥ مه آ سا ♥♥
25 اردیبهشت 94 0:11
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام دوست عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی و شـاد و همیشه ایشاالله در حال گردش و خوش گذرونی باشی منم آپـــــــــــــم با موضوع گردش لطفا بهم سر بزن و برام نظر بدید عزیزم اگه 7 تا نظر بدید حتما حتما حتما جبران میکنم راستی عزیزم لطفا عکس از مبینا جونم بذارید
نیکتا
25 اردیبهشت 94 16:29
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ خوشحال میشم به من سر بزنید ، آپ شـــــــدم
مامان الیار
27 اردیبهشت 94 9:49
سلام گلم.مامان مهربون و مبینا جونم خوبین؟اپ کردممنتظرتونم
♥ایدا♥
27 اردیبهشت 94 12:36
سلام خاله جونم اپ شدم خوصوصی رو چک کن
مامان زهره
27 اردیبهشت 94 14:23
سلام مامان مبینا جون . تقریبا داره میشه یک ماه که از کارهای جالب مبینا جون و عکسهای قشنگش چیزی نمیگذارید ها. من که خیلی منتظرم. من آپ شدم عزیزم. منتظرتونم.
شبنم.س
28 اردیبهشت 94 0:58
دلتنگ مبیناییم.دوستون دارم.
♥مامان مهدیس♥
29 اردیبهشت 94 11:41
عزیزم مبینا چش شده چرا حالش بده اتفاقا منو مهاسا همش میگفتیم چیشده ک شما نیومدی یجورایی نگرانت بودیم
مامانی و بابایی دخمل طلا
29 اردیبهشت 94 12:39
سلام دوست گلمممممممممممممممم خوبییییییییییییییییی؟ مبیناعسلی خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ چندروزه نیومدی بهم سربزنی دلم واست تنگ شدههههههه روی ماه تو و نازدونه خانوم عزیزمو میبووووووووووووسم
نیکتا
29 اردیبهشت 94 18:28
از این که همراه همیشگی وبلاگ من هستید خیلی ممنونم
نیکتا
29 اردیبهشت 94 18:28
مبینا جون رو ببوسید
شبنم.س
30 اردیبهشت 94 0:50
سلام عزیزم. مبیناخوب شده.ایشالله که همیشه سالم وسلامت باشه. مواظب خودتون باشید بووووس ازراه دور واسه شما.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
31 اردیبهشت 94 1:18
هزارماشاءالله به این آشپز کوچولو . باز خوبه شما هفت سین داشتین ما که مین را هم جرأت نکردیم داشته باشیم.
♥♥ مه آ سا ♥♥
31 اردیبهشت 94 2:33
دلم براتون حسابی تنگ شده بود منتظر عکسای جدید مبینا هستم
♥♥ مه آ سا ♥♥
31 اردیبهشت 94 2:34
آپــــــــــــــــــــــــــم عزیزم لطفا برام 6 تا نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم
♥♥ مه آ سا ♥♥
31 اردیبهشت 94 2:34
دوستت دارم عزیزم
مامان ناهید
1 خرداد 94 7:09
سلان آبجی جون خوبید خوشید خیلی خوشحال شدم وقتی گفتید مبینا حالش خوب شده فداش بشم الان دیگه باید تقویتش کنی تا جبران بشه بدنش الهی دیکه عزیز خاله بیمار نشه عزیزم خسته نباشید لابد خیلی هم این مدت خستگی کشیدید واذیت شدید بچه دیگه همینه تا بزرگ بشه ادم چند سال پیرتر میشه مبینا جون ببوس خیلی زیاد
مامان آنیسا
2 خرداد 94 9:27
خاله جون خیلی تنبلیلا چرا انقدر دیر به دیر آپ میکنی ؟
♥مامان مهدیس♥
2 خرداد 94 18:35
عزیزم اخرش نگفتی مبینا چش شده بوداایشالله هیچوقت مریض نباشه هیچ بچه ایامروز پیش خو دم گفته بودم اگر نیومدی حتما بیام سراغ بگیرم اخه همیشه هسی نبودت نگرانمون میکنه مخصوصا وقتی گفتی مبینا مریضه دوستتون دارم
♥♥ مه آ سا ♥♥
3 خرداد 94 2:49
سلام دوست عزیزم من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کــردم از شما دوست عزیزم میخواهم بهم لطفا رای دهید لطفا عدد 17 را به 1000891010 ارسال نمایید لطفا بهم رای بدید جهت دیدن عکس جشنواره ی من به وبلاگم مراجعه فرمایید عزیزم به رای شما خیلی احتیاج دارم لطفا با همه ی سیم کارت هایی که دارید بهم رای بدید لطفا ازتون خواهش میکنم بهم رای بدید
مامان محمد طاها
3 خرداد 94 10:35
18 ماهگیت مبارک مبینا جون
مامان خدیجه
3 خرداد 94 11:30
سلام ممنونم که به وب پسرکم سر میزنی .راستی خیلی وقته وب دختر گلتو آپ نکردیا نمیگی دلمون تنگ میشه
مامان نوشين و بابا علي
3 خرداد 94 12:43
وای هزار تا بوس برای دخمل خوشگل و شیطون . عزیز منی خاله . اگر اومدید مشهد خبر بده بیام مبینا رو ببینم. واقعا دوسش دارم. خوردنیه
♥ایدا♥
3 خرداد 94 16:16
سلام خوش حال میشم ۳۷ رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ بفرستید ممنونتون میشم
نیکتا
3 خرداد 94 20:26
سلام خاله جون....بله رمزو عوض کردم ... رمز جدید : 313
♥مامان مهدیس♥
4 خرداد 94 1:00
خیلی وقته آپ نمیکنی مامانیا
مامان سحر
4 خرداد 94 12:41
سلام مامان مبینا جونعلی احسانم تو جشنواره شرکت کرده ...خوشحال میشم عدد 44 رو به 1000891010 ارسال کنیداز راه دور مبینای عزیزم رو میبوسم
نیکتا
4 خرداد 94 17:44
سلام خاله جون ....اگر شما هم شرکت کردید ارزوی برنده شدن را برایتان دارم.خوشحال میشم عدد 75 را به شماره 1000891010 ارسال کنید.رای شما هم سرنوشت ساز است
مامان سحر
4 خرداد 94 19:39
خیلی لطف دارین از راه دور مبینای عزیزم رو میبوسم
فاطمه^فائزه
4 خرداد 94 19:49
♥♥ مه آ سا ♥♥
5 خرداد 94 2:30
عزیزم به ما رای ندادی من منتظرم ....
مامان ریحانه
5 خرداد 94 23:38
سلام دوست خوبم حالت خوبه میگم یا مبینا نمیذاره مامانش پست بذاره یا اینکه مامانش حس وحال پست گذاشتن نداره خوووووووو یه پست بذار دیگه دلمون تنگیده بابا
**مامان ایلیار**
6 خرداد 94 0:58
سلام به همه دوست جونهای نی نی وبلاگی مون، ایلیار کوچولو در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده، اگه براتون مقدور بود لطف کنید عدد 103 را به سامانه 1000891010 پیامک کنید. پیشاپیش خیلی خیلی ازتون ممنونیم. از طرف ایلی پسر و مامانش
مامان فاطمه
6 خرداد 94 3:10
سلام مامانی :خبری ازت نیست دوست خوبم مبینا جونی ما خوبه عزیزم یه پست از مبینای نازمون بذار
مامان ناهید
7 خرداد 94 10:59
سلام گلم خوبید مبینا جون خوبه هنوز پست جدید نذاشتی خانمی ببخش من دیر به دیر میان اما به یادتونم دوستتون دارم مبینا جونو ببوس ممنون که به یادمونی قربونت برم مواظب خودتون باشید
مامان زهرا
7 خرداد 94 13:52
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر میزنی .هجده ماهگیت مبارک فرشته کوچولو .مواظب دخمل نازم باش.بووووس واسه مبینا جون
♥مامان مهدیس♥
7 خرداد 94 16:47
مرسی اومدی پیشم عزیززززززم
♥مامان مهدیس♥
9 خرداد 94 0:04
خوبی عزیزم؟ حوصلم سر رف والله هیچکی نیس
مامانی و بابایی دخمل طلا
9 خرداد 94 9:58
نازنینمممممممممممم الهی هیچ وقت رنگ مریضی رو نبینی خاله دوست عزیزممممممممممم خداروشکر حال فرشته کوچولومون بهتره خیلی سخته الهی هیچ مادری مریضی بچه اشو نبینه انشاالله خدا همیشه بهتون سلامتی و تندرستی بده
مامان الیار
9 خرداد 94 12:01
سلام خانومی و مبینا جونم.خوبین؟خیلی دلمون براتون تنگ شده. پس چرا اپ نمی کنین؟ اینم یه بوس واسه مبینای نازم
مامان نوشين و بابا علي
9 خرداد 94 14:56
سلام کجایی دختر ؟ خبری ارت نیست . راستی ادرس اینستاگرامم اینه اگه دوست داشتی فالو کن nooshinajloo
شبنم.س
9 خرداد 94 15:29
سلام مریم جون ایشالله کع همیشه سالم وسلامت باشین. بووووس
مامان و بابا
10 خرداد 94 12:55
سلام عزیزم ببخشید خیلی وقته نتونستم بیام سر بزنم سرم حسابی مشغول خریدن سیمونی بود نمیتونستم بیام مبینا خانوم خوشگل خوبه از طرف من ببیوسش
♥مامان مهدیس♥
10 خرداد 94 14:52
اپ نمیشی عزیزم؟
مامانی و بابایی دخمل طلا
11 خرداد 94 14:54
سر راهت در انتظارم ..... برده هجرت صبر و قرارم ...... جز ظهورت اي گل زهرا ..... به خدا حاجتي ندارم کجايى اى هميشه پيدا از پس ابرهاى غيبت؟ الهم عجل لولیک الفرج دوست گلم پیشاپیش عیدتون مبارکککککککککک
آیداکوچولو
13 خرداد 94 16:52
سلام مبینا کوچولو نمی خوای وبلاگت رو به روز کنی
مامان سحر
13 خرداد 94 23:47
سلام مامان مبینا جونم انشالله که همگی خوب و خوش هستینیه عالمه دوستون دارم ...مبینا جونم رو از طرف من ببوس
♥مامان♥
14 خرداد 94 14:43
عزیزم خوبی؟ مبیناجون خوبه؟
هستی
15 خرداد 94 21:08
سلام وب عالی دارین به وب منم سربزنید خوش حال می شم http://mahanarsham.niniweblog.com/
هستی
16 خرداد 94 8:23
سلام مامان مبینا خیلی ممنونم که به وبم سر زدی بازم بیا منتطرتونم راستی فکر کنم مبینا کو چولو هم اندازه ارشام شیطو نی می کنه
عاطفه(دختر خاله)
16 خرداد 94 14:18
سلام خاله الان عکسه رو میزارم بیایید و ببینید نظر فراموش نشه
مامانی علی(زینب)
16 خرداد 94 20:11
الهی چه قدر نازه این ناز نازی
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
21 خرداد 94 9:54
سلاااام 18 ماهگی گل دخمل مبارک مامان مبینا جون ازتون میخام برای آبجی فاطمه که الان سرجلسه کنکوره دعا کنید ممنون بووووس برا گل دخمل
مامان مژده
29 خرداد 94 0:48
اوووووووخ من فدات شم خوشگل خاله
پــریسا
9 تیر 94 13:08
اییی جونم ماشالله به مبینای خوشگلم . همیشه در پناه خدا باشی خاله جون مامانش مرسی که بهم سرزدی
مریم بانو
12 تیر 94 12:57
خدااااااااا وب شما خیلی عالیه نی نی تون هم نیزه ماشالله
مامان ناهید
15 تیر 94 12:27
قربون شیطنتهای مببنای ناز وبلبل حالا که دوباره دارم این پست را نگاه می کنم می بینم که مبنا خیلی دلبری می کنه ژستاشو بببن اخرعشقه خوردنی شدی مبینا جون دوستتون دارم
عاطفه(دختر خاله)
17 تیر 94 15:23
سلام ممنون شما خوبین ماشالله پسرتون
مونا
22 تیر 94 1:16
سلام . بابت تبریک تولد باران مرسی ی ی ی ی ی ی
roya
13 مرداد 94 12:11
مبینا جووووووووونی تو حرف ندااااااااااااااااااااری جیگررررررررررررم
roya
17 مرداد 94 10:43
مبینا جووونم ممنون که اومدی بهم سرزدی عزیزممم...بازم بهم سر بزن عسلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادر مبینا می باشد