مبینامبینا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

مادر مبینا

مبینا جون تولدت مبارک

1394/7/30 23:21
نویسنده : مامان مبینا
1,830 بازدید
اشتراک گذاری

امسال عزیزم تولدت مصادف شد با دهه اول محرم بخاطر همین اون جور ک دلمون میخواست نتونستیم واست تولد بگیریم ایشالله سالهای دیگه حتما جبران میکنیم خجالتبا این وجود شیرینی گرفتیم و رفتیم خونه بابا بزرگت یعنی بابای بابایی و دور همی خوش گذروندیم و عمو و عمه و بابا بزرگ ومامان بزرگ هم ما رو شرمنده کردن وبهت کادو  دادن ک همش پول نقد بود دستشون درد نکنه ایشالله ک توی شادیاشون جبران کنیم

عزیز دلم فرشته زندگیمون مامان فدات بشه تولدت مبارک جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

منو بابایی عاااااااااااااااااااااااااااااشقتیممحبتمحبتمحبت کادوی منو بابایی هم ی دوچرخه خوشگل بود ک خیلیم دوستش داری مبارکت باشه عزیزمبوسبوس

 

کادوی من و بابایی

 


 

 

این عکسها هم از چند ماه پیش به اینور ازش گرفتم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آفتاب بدم خدمتتون خانومی

 

یه گوشه کوچیک از شیطنت های مبینا

مبینا در حال لاپ (لاک) زدن ناخوناش

حس حال من اونموقعکچلعصبانی

ولی از اونجا که مامان خوبی هستم و به اعصاب خودم مسلطم عینک با خونسردی ازش عکس گرفتم که وقتی بزرگ شد مدرک داشته باشم از این خرابکاریاش

 

 

 

 

نظرات (83)

zakieh
1 آبان 94 2:27
عزيزم تولدتت مبارك دخمله شيطون بلا
عمه فروغ
1 آبان 94 12:49
تولدت تولدت تولدت مباااااارک2 ساله شدنت مبارک مبینا گلی ان شاا.. که 120 ساله بشی عزیزم با دلی خوش و تنی سالم ای جوووووونم به این دخترک شیطون بلا ببین چی کار کرده با لاکدوچرخه ات هم مبارک باشه عزیزم
آیداکوچولو
1 آبان 94 15:14
مبیناجون تولدت مبارک باشه امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشی دوچرخه ی خوشگلت مبارکت باشه خیلی قشنگه شیطنت هات هم که دیگه نگو!!!!!! چه خوب که اینقدر مامانی مهربون وصبور ی داری قدرش رو خیلی بدون
مامان علی مردان
1 آبان 94 15:23
هووووووراتولد مبارک عزیز دلم چند وقت ععکسات رو ندیدم انگار حسابی بزرگ شدی وای که واقعا مامان گلی هستی بعدا چطوری پاکشونکردی دست و پپتورو یه چیزی هست مبیناکوروجکوروجکمامانش گله
شبنم.س
1 آبان 94 18:41
عزیزم تولدت مبارک. ای شیطون بلا لاک رو چرا اون شکلی زدی
مامان فاطمه
1 آبان 94 22:21
سلام مامانی عزیزو مهربون ...خوشحال شدم پست گذاشتی خیلی وقته منتظرتون بودیم مبینا جون تولدت مبارک خاله جون ...تولد 120 سالگیت کادو تولدت مبارک عزیزم چه عکسایه نازی از مبینا جون گرفتین... وایییی...این لاک زدنش منو یاد باران انداخت ...نگو منم مث شما خونسرد رفتم ازش عکس انداختم ببوس مبینا جون نازرو
مامان صفا
2 آبان 94 1:54
لام عزیزم.تولد مبینا جون مبارک ایشالله 100سال زنده باشه.عکسای مبینا جون خیلی قشنگ بودن.خدا حفظش کنه خیلی هم بلا شده خوشگل خانم
مامانی و بابایی دخمل طلا
2 آبان 94 16:44
مبینای نازنینم دوسالگیت مبارکککککککککککک عشق خاله دوچرخه ات خیلی نازههههههههههههههههه مبارکت باشه خاله وااااااااااااای مبیناجون با لاک چیکار میکردی خاله خدا به مامانی ات صبر بده ان شاالله همیشه شاد و خندون باشی
هدیه
3 آبان 94 1:34
مبینا جان عزیزم تولدت مبارک انشالله عروسیت گلم
مامان آنیسا
3 آبان 94 8:43
مبنیا جونم این چه طرز لاک زدنه کلی وحشت کردم اول فکر کردم خدای نکرده خونه .... وای از دست شما وروجکا حالا چطوری پاکش کردی ؟
مامان آنیسا
3 آبان 94 8:44
مبینا جونم یکی یه دونه خوشکل خاله تولدت مبارک دردونه جون ایشالا جشن 120 سالگیت
مامان هانیه
3 آبان 94 17:38
تولدت مبارک عسلی خاله ایشالا 120 ساله بشی
مامان سحر
4 آبان 94 0:26
سلام مبینای عزیزم خاله قربونت بره تولدت مبارک ماشالله چقد خانوم شدی ،دلم برات تنگ شده بود به به چه دوچرخه ی قشنگی مبارکت باشه دستاش رو ببین وااااااااااااااااااااااااای مامانش دخترت چه کرده عزیزم از راه دور میبوسمت
˙·٠•●♥مامان علی♥●•٠·˙
4 آبان 94 7:31
سلام دوست نازنینم تولدتو مجدد تبریک میگم خانومی پتو از بین رفت که مامانی (اگه اشتباه نکنم زیرش پتو بود که لاک ریخته بود) چه با حوصله اید که با اون خرابکاری کنار اومدید راستی دیت مامان و بابا درد نکنه بابت کادوی خوشگل
مامان ریحانه
4 آبان 94 11:57
تولدت مبااااااااااااااااااارک مبینا کوچولو و همچنین کادوی خوشگلتن مبارک عزیزم چه دوچرخه ی خوشگلی واااااااااااااااااااااای لاکا رو ببین میگم خواهر خیلی دل می خواد با دیدن این صحنه عکس گرفتی ممن بودم مطمئنن صد تایی جیغ بنفش پشت سر هم میکشیدم
مامان ریحانه
4 آبان 94 11:58
عکسهاتم خیلی قشنگ شده جوجو کوچولوی نازنازی بوس واسه مبینا ملوس
مامان فاطمه سادات
4 آبان 94 20:25
واااااااای " چه جوری لاکا رو پاک کردی عاشق اون شیطنتاتم
♥آیدا♥
5 آبان 94 17:11
سلام دلم واستون تنگ شده بود کلی دوستون دارم زیاد
*مهدیس*
5 آبان 94 22:57
ایشالله سال های سال زنده باشی مبینای عزیزم.....
مامانی(برای دخترم زهرا)
6 آبان 94 22:08
سلان گلم تولدت مبارک دخملی بوس بوس بوس ی دنیا شرمنده بابت تاخیر تو ذهنم بود تولد تو خانم گل رو حتما بیام البته تا ی مدت وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنار تا بعد ها که شاید این بعد خیلی طول بکشه بوس برای تو گل ناز صد ساله شی الهی
مامان الینا
6 آبان 94 22:45
سلام بر مبینای گل ومامانی مهربون.مبینا جون تولدت مبارک.خوشحال شدم به وبلاگ دخترم سر زدبد
مامان سمانه
7 آبان 94 15:16
دختر خوشگل تولد مبارک باشه عزیزم بووووووووس
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
9 آبان 94 8:43
تولدت مبارک دخمل گلی وااااااااااااای چی شده آخ آخ آخ آخ دخترک شیطون و بلا کادوت هم مبارکت باشه مبینا جون
مامان حديث
9 آبان 94 8:59
سلام به مامان و گل و دختر عزیزم تولدت مبارک باشه شرمنده دیر اومدم ماشا... بزرگتر و خوشگل تر شدی خدا برا مامانی و بابایی نگهت داره میبوسمت گلم
مامان حديث
9 آبان 94 8:59
خیلی شیطونی ها این همه لاک بازییییییییییییییییی بیچاره مامانی
نیکـتا:/
9 آبان 94 18:59
تولدت مبارک مبینا جـونم
نیکـتا:/
9 آبان 94 18:59
ممنونم که بهم سر زدید
نیکـتا:/
9 آبان 94 18:59
امیـدورام 120 ســــــــــالهـ بشی دخـتر گل
*مهدیس*
11 آبان 94 0:08
خوبی عزیزم؟ مبینا خوبه؟ ببخش این روزا کم میام پیشتون وقتم خیلی کم شده ....اما دوستتون دارم
نادیا و نرگس
11 آبان 94 17:44
آخی عزیزم تولدت مبارک دخمل شیطونی
مامان آنیسا
12 آبان 94 14:39
حال و احوال باربی جون خوشکل خاله چطوره ؟ فکر کنم مبینا جونم حسابی بد غذاست که انقدر لاغره ؟ من که دلم از دست غذا خوردن آنیسا خونه
مامان آنیسا
12 آبان 94 14:39
راستی دوستتون داریم هزار تا
مامان آینده
13 آبان 94 16:29
سلام.مامانی تولد گل دختری مبارک ممنون از حضورتون تو وبم
*مهدیس*
13 آبان 94 16:57
سلام عزیزم خوبید؟.....حال میکنی با بارون دیگه
زیــنب (مامان)
13 آبان 94 22:33
سلام عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شیعاشق اون موهات شدم که اینقدر نازهبوس به روی ماهت
♥ مامان معصومه ♥
14 آبان 94 0:07
تولدت مبارک فرشته ی دوست داشتنی انشالله1000ساله بشی کادوهاتم مبارکه دست مامان و بابا درد نکنه
گلبرگ
15 آبان 94 17:44
اي جونم از طرف من محكممممممممم بغلش كنين خوشگل خانومو
مامانی و بابایی دخمل طلا
17 آبان 94 9:02
سلاممممممممم مریم جاااااااااااااااااان خداروشکر خوبیمممممم عزیزدلمممممممم حلما هم داره دندون درمیاره کمی ناخوش احوالههههههههههههه ممنون از اینکه همیشه به یاد ما هستی ناززززززززززززنینم مبیناجونو ببوس
مامان طلا
17 آبان 94 12:55
تولد خانوم کوچولوی شما هم مبارک، الهیه صد ساله ش
رویــــا
17 آبان 94 15:08
سلام مبینا جونم...تولدت مبارک باشه عروسکم...صدسال به این سالهادست همگی هم درد نکنه از بابت کادو ها مخصوصا بابایی و مامانی عزیز که برات دوچرخه خوشگل گرفتن ایشالله همیشه سایشون بالا سرت باشه نازنینم
رویــــا
17 آبان 94 15:09
یا ابلفضضضضضضضض مبینا چیکار کردی خالهمامانی چجوری پاکشون کردی این که با لاک دوش گرفتهعجب صبری داری عزیزممممم
رویــــا
17 آبان 94 15:09
عزیزم من اپم♥♥♥♥
˙·٠•●♥مامان علی و ضحا ♥●•٠·˙
18 آبان 94 11:25
سلام دوست گل و نازنینم امیدارم حالتون خوب باشه و ممنونم که همیشه همراهم هستید از امروز تصمیم گرفتم وبلاگ پسرم و دخترم رو ادغام کنم برای همین دیگه این وب پست نمیزارم و اگه دوست داشتین همراهم باشین به این آدرس بیایید: http://zohamansoori.niniweblog.com/ در ضمن اونجا پست هام رمزدار هستن و اگه رمز خواستین بهم اطلاع بدین اگه میشه آدرسم و تو پیوند های وبلاگتون هم تغییر بدین
آلیز
18 آبان 94 16:40
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
مامان اعظم
19 آبان 94 23:41
سلام عزیزم حال مامانی دختر گلم مبینا جون خوبه خیییییییییییییییییییلی با تاخیر اومدم تولدت مبارک پرنسس کوچولوی دریادل
*مهدیس*
22 آبان 94 1:31
عکسای مبینا هنوز حال و هوای زمستونی نگرفته ماله تابستونه....زود تر پست بزار دیگه ما منتظریم بوس شبت بخیر مبینا جوجو رو هم ببوس
فاطمه^فائزه
22 آبان 94 14:28
مامانی آپیم
مامان غنچه
27 آبان 94 9:42
تولد خانم گلی مبارک ماشالله به شیطنت هاش
مامان علی آقا
29 آبان 94 7:46
سلام مریمی پس چرا نیستی قدیما فعال نی نی وبلاگ بودی از وقتی باهم دوست شدیم نیستین دیگه چرا نگران شدم منتظرتم خبری از خودتون بده بوووووس
اتی مامان
30 آبان 94 20:04
سلام دختر بانمک منبا تاخیرتولدت هزاران بارمبارک گل دخترایشالله تن ت سالم باشه عسلم
شبنم.س
2 آذر 94 23:11
بوووووس واسه دوستممریم ودخمل گلش مبینا.
❤ مه آ سا ❤
4 آذر 94 22:47
سلام عزیزم خوبی ؟ چه خبر ؟ مبینا جونم چطوره ؟ راسی آذر تولد شماس چندم آذر ؟؟
مامان خدیجه
5 آذر 94 7:10
با کلی تاخیر مبارکه تولد گل دختری
مامیترا
18 آذر 94 9:31
هنگامه رنج و غم و ماتم شده امشب گریان، زغمى دیده عالم شده امشب سیماى جهان، غرقه خون دل «یاسر» در سوگ رسول اللّه اعظم شده امشب رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و آفتاب هشتم امامت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تسلیت باد
مامیترا
18 آذر 94 9:33
دختری که توی این سن و سال دست به لاک میزنه، بزرگ بشه چه کار می کنه؟؟؟
آیداکوچولو
18 آذر 94 16:33
سلام مبینا جون خوبی سلامتی دلم برات تنگ شده بود گفتم یه احوال بپرسم امیدوارم هر جا که هستی سلامت وشاد باشی
مامان زهره
18 آذر 94 16:54
سلام. ببخشید دیر اومدم محمدصدرام خیلی بد مریض شد درگیر بودیم. ای جانم. چه شیطنت هتی بامزه ای . چه قشنگ سرسره بازی میکنه. یه بوس آبداریش بکن.
مامان زهره
18 آذر 94 16:55
راستی وبلاگ بچه هامم آپ کردم منتظرتم عزیزم.
مامان زهره
22 آذر 94 10:29
سلاااام. هی که میام عکس لاک زدن مبینا رو میبینم. خندم میگیره. . واقعا که مامان خوبی هستی. من دوباره وبلاگ نازنین زهرا و آپ کردم .
˙·٠•●♥مامان علی و ضحا♥●•٠·˙
23 آذر 94 10:33
سلام گلم کم پیدایین ؟؟؟مبینای من خوبه؟ رمز و براتون گذاشتم
♥ مامان معصومه ♥
23 آذر 94 15:48
کجایی مامان مبینا بیا و وبلاگ مبینا رو آپ کن
*مهدیس*
29 آذر 94 13:30
کم پیدایی عزیزم
آیداکوچولو
30 آذر 94 9:20
دوست خوبم یلدا مبارک
مامان علی آقا
4 دی 94 23:50
سلام گلم خوبی خوشی نیستین دیگه خیر انشااله علی ما جشنواره شرکت کرده لطف میکنی کد13رو به1000891010ارسال کنید با هر چندتا خط که میتونید.ممنون میشم دختر گلت رو هم ببوس
مــــامــــانی
8 دی 94 18:06
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن
شبنم.س
16 دی 94 15:24
مریم جون خیلی وقته خبری ازتون نیست.امیدکه سرحال وسرزنده باشید.
آیداکوچولو
22 دی 94 21:11
مبینا جون چرا اینقدر دیر به دیر بروز میشی دوست دارم زودزودببینمت
بابا حمید
26 دی 94 12:46
سلام آبجی گل و مهربونم ظهر بخیر ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم شما خیلی لطف داری برای شما و خانواده گلتون آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم موفق باشی آبجی گلم .......................................... من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس بند ، بندم همه در حسرت یک پرواز است من به پرواز نمی اندیشم، به تو می اندیشم که زیباتر از اندیشه یک پرواز است ................................. از خدا پرسيدم: خدايا چطور مي توان بهتر زندگي کرد؟ خدا جواب داد : گذشته ات را بدون هيچ تاسفي بپذير، با اعتماد زمان حالت را بگذران و بدون ترس براي آينده آماده شو . ايمان را نگهدار و ترس را به گوشه اي انداز . شک هايت را باور نکن وهيچگاه به باورهايت شک نکن . زندگي شگفت انگيز است فقط اگربدانيد که چطور زندگي کنيد مهم اين نيست که قشنگ باشی ، قشنگ اين است که مهم باشی! حتي برای يک نفر مهم نيست شير باشی يا آهو مهم اين است با تمام توان شروع به دويدن کنی كوچك باش و عاشق... كه عشق می داند آئين بزرگ كردنت را بگذارعشق خاصيت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی موفقيت پيش رفتن است نه به نقطه ي پايان رسيدن فرقى نمي كند گودال آب كوچكي باشي يا درياي بيكران... زلال كه باشي، آسمان در توست
بابا حمید
30 دی 94 11:59
سلام آبجی گل و مهربونم ظهر بخیر آبجی گلم ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم آبجی گلم بازهم بهم سر بزنی خوشحالم میکنی منتظرتم آبجی گلم خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم مانا و برقرار باشی آبجی گلم با آرزوی بهترینها برای شما و خانواده گلتون ........................ با ﯾﮏ ﻧﺎﺑﯿﻨﺎ ﻣﯿﺸود ﺁﻫﻨﮓ ﮔﻮﺵ ﮐﺮﺩ ﺑﺎ ﯾﮏ ﮐﺮ ﻭ ﻻﻝ ﻣﯿﺸود ﺷﻄﺮﻧﺞ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﺮﺩ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻣﻌﻠﻮﻝ ﺫﻫﻨﯽ ﻣﯿﺸود ﺭﻗﺼﯿﺪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﺳﺮﻃﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸود از زندگی گفت ﺑﺎ ﯾﮏ ﺁﺩﻡ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺭﻭﯼ ﻭﯾﻠﭽﺮ ﻣﯿﺸود قدم زد ﻭﻟﯽ ﺑﺎ یک ﺁﺩﻡ بی احساس، ﻧﻪ ﻣﯿﺸود ﺣﺮﻑ ﺯﺩ،ﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﺮﺩ ،ﻧﻪ ﻗﺪﻡ ﺯﺩ ﻭ ﻧﻪ ﺷﺎﺩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩ !!!! .............................. تا خدا هست ... با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن .. و بگو با دل خود که خداهست خدا هست هنوز ماه من غصه چرا آسمان را بنگر که هنوز بعد صدها شب و روز مثل آن روز نخست گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد...
شبنم.س
30 دی 94 15:14
مریم جون عزیزم انشالله مشکلی نیست خوب خوب میشه نگران نباش.
شبنم.س
7 بهمن 94 11:55
سلام مریم جون،چه خبر از مبینا انشالله که رو به بهبود
مه آسا
11 بهمن 94 21:04
سلام کجااااایین ؟
.•♥خواهری بلور♥•.
21 اسفند 94 2:42
شبنم.س
7 فروردین 95 23:03
سلام عزیزانم عیدتون مبارک .ببخشید دیرشد.
مریم
31 فروردین 95 1:16
سلام به شما مادر عزیز عاشق عکس رنگ بازی کوچولوتون شدم، خیلی عکس طبیعی و زیباییه از شیطنتهای کودکی اومده بودم بهتون بگم اگر برای روز معلم می خواهید یک دسته گل دست ساز شیک که راحت هم درست بشه، درست کنین و به جای گل طبیعی به مربی مهد کودک یا معلم مدرسه کوچولوی نازنین تون هدیه بدید، آدرس زیر رو تو گوگل سرچ کنید http://www.koodakcity.com/kids-craft/paper-rose-tutorial/ مطمئن باشید همه به سلیقه تون آفرین می گن اگر هم دلتون خواست ما رو لینک کنید، ازتون ممنون می شیم راستی ، به بخش نقاشی با کف دست و پای سایت ما هم سر بزنید، می تونید با کوچولوتون کلی سرگرم بشین شاد باشید
مامان زهره
22 اردیبهشت 95 9:07
سلام مامانی چرا دیگه آپ نمیکنی . دلمون تنگ شده. من دوباره آپیدم.
مامان صفا
23 اردیبهشت 95 17:32
مامان مبینا کجایین؟ دلم واستون تنگ شده
شبنم.س
10 تیر 95 23:37
مریم جون سلام طاعاتتون قبول درگاه احدیت.خبری ازتون نیست.میبوسمتتون
مامان صفا
14 تیر 95 18:50
سلام عزیزم منم دلم براتون تنگ شده پس کجایی؟چرا وب رو آپ نمیکنی؟خوشحالم کردی که به وبم سر زدی.نگرانتون بودم
❤ مه آ سا ❤
28 تیر 95 3:04
چیزی شذع اخه عزیزم
شبنم.س
10 آذر 95 23:33
سلام عزیزم انشالله که خوب وسلامتین.
شبنم.سشبنم.س
26 اسفند 96 17:00
سلام عزیزم خیلی وقته خبری ازتون نیست.کجایییییییید پیشاپیش عیدتون مبارک.
سحرمامی آرتینسحرمامی آرتین
22 بهمن 97 23:36
ای جانم خداحفظش کنه مامانی ازطرف من ببوسش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادر مبینا می باشد