مبینامبینا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

مادر مبینا

سالگرد به هم پیوستنمون مبارک

1394/3/14 12:42
نویسنده : مامان مبینا
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

محبتهمسر عزیزم سالگرد ازدواجمون مبارکمحبت

از خدای عزیزم ممنونم که سه سال پیش در تاریخ هشت خرداد سال نود و یک من و تو رو به هم رسوند و دختر گلمون روهم برای شیرینی زندگیمون بهمون هدیه داد.

اما دختر گلم سالگرد ازدواج من و مامان امسال با هر سال کمی فرق داشت و من هم مجبور شدم با کمی تاخیر و مخفیانه دور از چشم مامانی اقدام به نوشتن این خاطره شیرین کنم.عینک

دختر گلم امسال نزدیک بود قبل از سالگرد ازدواج سرمو به باد بدمخسته. حتما میپرسی چطوری؟ امسال مامانی تاریخ سالگرد ازدواجمون رو قاطی کرده بود و در حالی که هشتم خرداد میشد جمعه ولی مامانی فکر میکرد روز پنجشنبه میشه از اونجایی که صبح ها میرم اداره و بعد از ظهرها هم میرم مغازه کار میکنم روز پنجشنبه عصر هم رفته بودم مغازه و بر حسب اتفاق هم کارم زیاد طول کشید و تا ساعت یازده مشغول بودم وقتی کارم تموم شد و میخواستم برگردم خونه گوشیمو از تو جیبم بیرون آوردم و دیدم وای تعجب مامانی بهم اس ام اس داده و سالگرد ازدواج رو تبریک گفته و ده تا هم تماس بی پاسخ از مامانی داشتم تعجب از اونجایی که سر و صدا تو مغازه زیاد بود و صدای زنگ گوشی هم قبلا کم کرده بودم اصلا صدای زنگ رو نشنیده بودم. مثل هر مرد دیگه ای تو این موقعیت پیش بینی نیم ساعت بعدش که میرسم خونه اصلا برام سخت نبود و مثل روز برام روشن بود که چه شب سختی خواهم داشت.ترسو

بلاخره رسیدم خونه کلید و انداختم تو در و در رو باز کردم دیدم مامانی داره تلویزیون تماشا میکنه و مبینا هم طبق معمول در حال بازی و سر و صدا. (وضعیتش این شکلی بود شاکی )

منم گفتم:سلام ولی جوابی نشنیدم، از اینجا پی به وخامت اوضاع بردم.ترسو

خلاصه با کلی خواهش و تمنا و منت کشی و توجیح خانم که امروز هفتم بوده و فردا هشتم و آوردن تقویم به عنوان سند قائله به خیر و خوشی تموم شد و خطر از بیخ گوشم رد شد.خسته

فردای اون روز هم که سالگرد ازدواجمون بود من رفتم کیک و کادو گرفتم و سه تایی دور همی کلی خوش گذروندیم.جشنخندهدلغک

نا گفته نماند که مامانی هنوز هم قبول نمیکنه که تاریخ سالگرد ازدواجمون رو اشتباه کرده و میگه خودش از قصد میخواست هفتم جشن سالگرد ازدواج رو بگیره.متفکر

ولی بابایی منو تو میدونیم که مامانی ... خندونک

 

نظرات (107)

مامان فاطمه
14 خرداد 94 15:17
سلام بابایی مهربون.وبلاگ زیبایی دارین....سالگرد ازدواجتون هم مبارک...اگه دوست دارید کد 94 و 93 رو به 1000891010 ارسال کنید تا گل پسرای ماهم بتونن رای بیارن...منونم
مامان راحله
14 خرداد 94 15:31
سالگرد ازدواجتون مبارک
مامان گیلدا
14 خرداد 94 17:08
سلام سالگرد ازدواجتون مبارک دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
مامانی و بابایی دخمل طلا
15 خرداد 94 1:59
سالگرد ازدواجتون مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ انشاالله سالیــــان سال کنار هم خوش و خرم باشید
شبنم.س
15 خرداد 94 11:52
مریم جون عزیزم سالگردتون مبارک.
♥مامان♥
15 خرداد 94 17:15
خوشبخت باشید
آجی ثنا و ثمین:)
15 خرداد 94 20:29
سلام.ممنون از نظرات خوب و دلپذیرتون اگه با تبادل لینک موافق بودید خبر بدید
مادر
16 خرداد 94 10:40
به هر حال باز هم مبارک باشه
نیکتا :)
16 خرداد 94 15:24
سلام خاله جون چههههههه عجب آپ شدید ! سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم همیشه خوشبخت باشید مبینا جونی رو ببوسید
مامان الیار
16 خرداد 94 19:02
سالگرد ازدواجتون مبارک.امیدوارم همیشه در کنار هم خوشبخت باشین. اینم بوسهای مبینا جون
مامانی علی(زینب)
16 خرداد 94 20:10
سلام خانومی ممنون که به وب پسرم سر زدی بازم بیا پیشمون
♥ مه آ سا ♥
17 خرداد 94 3:28
عزیزم آپـــــــــم لطفا 5 تا نظر بده
♥ مه آ سا ♥
17 خرداد 94 3:29
دوستت دارم
♥ مه آ سا ♥
17 خرداد 94 3:29
ایشاالله مبینا جون همیشه سالم باشه
♥ مه آ سا ♥
17 خرداد 94 3:29
مبینا جون عشق منه
♥ مه آ سا ♥
17 خرداد 94 3:30
مبینا جون ؟! ایشاالله همیشه شاد باشی
مامان ریحانه
17 خرداد 94 10:18
سلام سالگرد ازدواجتون مباااااااااااااااااارک امیدوارم که سالهای خوش و زیبایی را در کنار مامان مبینای گل سپری کنید چون واقعا خانوم گلی هستن حالا شاید توجیهشون قابل قبول باشه خوب خانوما یه وقتایی کارای پیش بینی نشده ی زیادی میکنن به هر حال زندگی سرشار از آرامش را در کنار مبینا طلا براتون آرزومندم
مامان ریحانه
17 خرداد 94 10:23
عزیزم سلام از اینکه دیر اومدم منو ببخش بازم رفتن به کاشان دلیل این تبریک دیر هنگامه هر چند پستتو با گوشی خوندم ولی کامنت گذاشتن با گوشی رو اصلا دوست ندارم اومدم به خودتم تبریک بگم این روز عزیزو امان از دست این آقایون که مامان مبینای عزیزو ناراحت میکنن به هر جال خوشحالم که یه جشن سه نفره ی شاد داشتید انشالله که خواهر در کنار شریک و همسفر زندگیت روزهای شادی رو سپری کنید و البته در کنار گل زیبای زندگیتون مبینای ناز نازی
♥مامان♥
17 خرداد 94 16:23
پیشم بیا عزیزم
مامان سحر
18 خرداد 94 11:24
سلام مامان مبینا جونم سالگرد ازدواجتون مبارک باشهانشالله کنار هم سالهای سال خوش و خرم زندگی کنید بابای مبینا جونو دعوا نکن ...بیچاره این اقایون اینقدر مشغله دارن یادشون میرهمبینای عزیزم رو ببوس
اتی مامان
18 خرداد 94 22:56
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارکها باشه گلم ایشالله تا پایان عمر که صدساله میشید سلامت و خوشبخت کنار هم باشید
مامان صفا
19 خرداد 94 11:36
سالگرد ازدواجتون رو به شما تبریک میگم امید وارم کنار همدیگه همیشه وشبخت باشین
مامان فاطمه السادات
19 خرداد 94 18:53
خاطره جالبی بود ان شالله که سالیان سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید
♥مامان♥
20 خرداد 94 2:13
عزیزم خوبی؟این روزا کمتر هسی دلمون گرف بخدا ایشالله هرجا هستی شاد باشی
دوتا دوست خوب:)
20 خرداد 94 9:43
سلام خوش حال میشم به وبلاگمون سربزنی توی مسابقه شرکت کنی💖💖💖
مامان صفا
20 خرداد 94 10:33
سلام مامان مبینا جواب نظر رو تو وبلاگم نوشتم.راستی خانمی شما تو کدوم شهر زندگی میکنین؟
مامانی
20 خرداد 94 15:22
سلام خانومی گلم لینکت کردم مبارکه مبارک انشااله هزاران سال خوب و خوش و خورم باشید
♥ مامان معصومه ♥
20 خرداد 94 19:37
سلاااااااااااااااااااام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله سالیان سال در کنار هم خوشبخت بشین مبینای خاله خوبه عاشقشم بووووووووووووووس
♥ مه آ سا ♥
21 خرداد 94 2:05
مامان نوشين و بابا علي
21 خرداد 94 15:28
سلا جوجو. چرا عکس جدید نمیزاری؟ راستی مبارک باشه. چه مامان پرتلاشی هستی . دو شیفت میری سرکار . خدا قوت. از مامان گلت هم تشکر کن که اینقدر برای شما طحمت میکشه
آیداکوچولو
21 خرداد 94 16:36
سلام سالگرد ازدواجتون خیلی خیلی مبارک باشه امیدوارم سالیان سال کنار هم شاد وخوشبخت وسعادتمند باشید
اتی مامان
21 خرداد 94 17:21
برا مبینای با نمکم
مامان راحله
21 خرداد 94 17:33
سلام دوست خوبم . تولد بهارمـہ . اگـہ میخواے تو شادے ما شریک باشے بـہ وب ما یـہ سر بزטּ . خوشحال میشیم . ________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶
دوتا دوست خوب
22 خرداد 94 22:58
سلام خوش حال میشم به وبلاگ ما سربزنید و در مسابقه وب ما شرکت کنید
لبلا مامان پرنیان
23 خرداد 94 0:53
سالگردتون مبارک
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
23 خرداد 94 17:27
سالگرد ازدواجتون میارک
نرجس
23 خرداد 94 21:50
به به ، راستی سلام سالگرد عاشقیتون مبارک
شبنم.س
24 خرداد 94 16:01
بووووووس واسه مبیناجون ومامانش.
مامان آنیسا
25 خرداد 94 13:19
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم ایشالا سالهای سال در کنار هم خوش باشین
مامان راحله
26 خرداد 94 17:30
مامان سحر
26 خرداد 94 21:42
مامان فاطمه
27 خرداد 94 1:36
ببخشید با تاخیر سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم امیدوارم سالهای خوشی رو در کنار هم سپری کنید اومده بودم وب مبینا جون ولی نمیدونم چرا این پستو ندیدم فک کردم پست جدید نذاشتی ما خانمها عادتمونه که یه همچین اتفاقات مهمی از چند روز جلو تر تو ذهنمونه و برنامه ریزی ها انجام شده خیلی هم دوست داریم زود برگزار بشه حتی یک روز جلوتر
مامان نازیلا
27 خرداد 94 10:43
برا ی مبینای با نمک
♥مامان♥
27 خرداد 94 22:17
سلام دوسته خوبم خوبی؟کم پیدایی منم چند روزی نبودم تازه امشب اومدم.دختر گلت خوبه؟
♥آیدا♥
28 خرداد 94 16:56
♥ مه آ سا ♥
28 خرداد 94 20:39
سلام مبینا جونم من خیلی از دست مامانت ناراحتم چون عکساتو نمیذاره یه سر بزن بهم
مامان مژده
29 خرداد 94 0:47
عزیز دلم سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله سالیان طولانی در کنار مبینا گلی زندگی شادی داشته باشید عزیزدلممم بووووس واسه مبینای گلم
♥آیدا♥
29 خرداد 94 12:28
ممنون که بهم سرزدی خاله
♥ مه آ سا ♥
29 خرداد 94 15:00
ممنون که اومدی پیشم
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
30 خرداد 94 11:39
سلاااااااااااااااام مبارکا باشه انشاا...به پای هم پیز بشید
مامان سحر
30 خرداد 94 14:00
nikta
1 تیر 94 20:04
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
♥مامان مهدیس♥
2 تیر 94 1:58
سلام به دوسته بامعرفت خودم که چند روزیه بما سر نمیزنهدوستتون دارم مبینا رو ببوس
♥ مه آ سا ♥
2 تیر 94 2:34
سری بهم بزنید
مونا
5 تیر 94 1:10
سلام . مبارکه . چه خاطره جالبی . . . !
♥ مه آ سا ♥
5 تیر 94 16:04
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدید عزیزم شما رو هیچ وقت توی نی نی گپ ندیدم لطفا شما توی نی نی گپ بهم درخواست بدید
♥مامان مهدیس♥
7 تیر 94 13:18
اپ نمیشی عزیزم؟
♥ مه آ سا ♥
9 تیر 94 2:35
عزیزم دیگه بهم سر نمیزنی منتظرم بیای
مامان نازیلا
9 تیر 94 8:07
بوس برای مبینا
عمه إلی
9 تیر 94 14:23
سلام گلم ممنون از تشریف فرماییت. خدا مبینا خانومو براتون حفظ کنه.
♥ مه آ سا ♥
10 تیر 94 1:58
ممنونم که بهم سر زدی
مامان محیا
10 تیر 94 4:22
ماشالا چه دختر نمکییی خدا نگه ش داره ممنون که به وبلاگ پسر من سر زدین
سیما
11 تیر 94 0:05
ممنونم از اینکه بهمون سرزدین،شادباشین
مامان صفا
11 تیر 94 0:41
عمه فروغ
11 تیر 94 15:51
سالگرد ازدواجتون مبارک ان شاا.. که سال های با خوبی و خوشی در کنار هم و مبینای گلم زندگی کنید.خوشبختیتون مستدام
مریم بانو
12 تیر 94 12:51
سلام لینک هستید
مریم بانو
12 تیر 94 12:56
سلام وبتون خیلی خوشمل و نازه
مامان ریحانه
12 تیر 94 18:10
سلام دوست عزززززززززززززززززیزم نماز و روزت قبول مهربانم مهربانیهایت را سپاس
nikta
12 تیر 94 18:12
ایشالا شما هم اخر هفته و روز خوبی داشته باشید خاله جون
♥مامان مهدیس♥
13 تیر 94 18:08
سلام عزیزم خوبیییییییییی؟ مبینا خوبه؟
اتی مامان
13 تیر 94 18:47
دوست دارم مبینای بانمکم
مامان سحر
14 تیر 94 12:20
مامان ناهید
15 تیر 94 12:08
سلام وصد سلام بر مبینای عزیزم وبابا مامان مهربونش قبل از هرچی یه عذرخواهی حسابی بدهکارم بابت دیر اومدن وتاخیرم تبریک میگم سالگرد ازدواجتون را سالگرد یکی شدنتون دعا می کنم سالیان سال در کنار هم شاد سربلند وسلامت در کنار هم زندگی کنید پیروز باشید وعاشق
مامان ناهید
15 تیر 94 12:18
نمی دونم چرا یکی دیگه پیامم با اینکه میگه ثبت شد اما اثری ازش اینجا نیست
مامان ناهید
15 تیر 94 12:35
آبجی جونم خلاصه که من شرمنده روی ماهت شدم که اینقدر لطف کردی ودر نبود من بهموت سرمیزدید ونگرانمون بودید من دو سه روز دیگه شارژ سه ماهم تمام میشه وتا بیام شارژ کنم یه کم طول میکشه چون این مدت از بس بی حوصله بودم کارای خیاطیم رودستم مانده مشتریها هم دارن صداشون در میاد گفتم نت را وصل نکنم که مجبور نشم برم طرفش تا اون موقع کلی دوباره دلم براتون تنگ میشه قربونتون برم می بوسمتون اینم یه بوووووووس اختصاصی برای مبینای خوشگلم
مامانی و بابایی دخمل طلا
15 تیر 94 18:11
دوست نازنینم سلااااااااااااام نماز روزهات قبول باشه خیلی دوستت دارم و ممنونم ازت که همیشه به یاد ما هستی روی ماهتو و مبینا خوشگله رو میبوسم
AsA
15 تیر 94 21:35
eshalla be paye ham pir shin azizm age ba tabadol link movafeqi mno ba esm webm blink cm bzar blinkm fdt
زهره
16 تیر 94 17:46
سلام . سالگرد ازدواجتون مبارک. ایشالله که 100 مین سالگرد ازدواجتون و کنار مبینای گل جشن بگیرید.
آبجی فاطمه
16 تیر 94 22:44
سلام سالگرد ازدواج تون مبباااارررک مبینا جون چه نازن ببوسینش به منم سر بزنید اگه هم با تبادل موافق بودین خبرم کنین
مامانی(برای دخترم زهرا)
17 تیر 94 17:02
سلام دوستم مبارک باشه سالگرد به هم پیوستنتون مامان مبینا گلی شرمنده فرصت نمیشه بهتون سر بزنم این یکی برعکس زهرا که موقع نوزادیش همش خواب بود خواب نداره و خواب و خوراک ازم گرفته ولی شیرینه انشاا بزودی بر می گردم بازم ی دنیا ممنون که به یادمی به اندازه ی نظر بهم فرصت داد گفتم از لطفت تشکر کنم
♥ مه آ سا ♥
18 تیر 94 18:21
آپــــــــــــــــــــم دوست جونم بعد مدتی آپ شدم لطفا بیا وبم و نظر یادت نره موفق باشی
♥ مه آ سا ♥
18 تیر 94 18:22
4 تا نظر بده لطفا
nikta
19 تیر 94 20:57
سلامــــــ خاله مهربون خوبید ؟ مبینا جونم خوبه ؟ من اپمــ): خوشحال میشم بهم سر بزنید
˙·٠•●♥مامان و بابای علی♥●•٠·˙
20 تیر 94 2:16
سلام دوست خوبم سالگرد ازدواجتون مبارک
اتی مامان
20 تیر 94 17:08
وای این عکس جیگملم(کناردختریاسوجی)رو خیییییلی دوسش دارم
عاطفه(دختر خاله)
21 تیر 94 0:19
قربون شما
♥مامان مهدیس♥
21 تیر 94 15:10
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟ مبینا خوبه؟؟؟ چه خبر؟
مهتاب مامان اشکان
22 تیر 94 8:31
سلام عزیزم.ممنونم که به ما سرزدین. من هم سالگرد ازدواجتون را با کلی تاخیر تبریک میگم اما به قول معروف هر موقع ماهی را از آب بگیری تازه است . امیدوارم سالیان سال در کنار همسرتون و مبینا خانوم گل با خوبی و خوشی زندگی کنید و لحظات خوبی داشته باشید .
مامان و بابا
22 تیر 94 13:10
خیلی جالب بود مخصوصا اینکه مامانی مبینا خانم قبول نمی کرده
مامان سحر
23 تیر 94 0:21
اینا برای مامان و دختر نازش
شبنم.س
23 تیر 94 14:49
نمازوروزه هاتون قبول وپیشاپیش عیدفطر مبارک. بوووووس واسه دوستای گلم.
مامان راحله
23 تیر 94 17:34
پیشاپیش عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک
♥ مه آ سا ♥
23 تیر 94 21:38
سلام عزیزم ... مرسی که بهم سر میزنی خیلی دوستت دارم عزیز دلم چرا عکس از مبینا نمیذاری ؟؟؟
♥آیدا♥
24 تیر 94 13:47
تقدیم به مبینای عزیزم و مامان گلش که خیلی دوسش دارم
مامان سحر
24 تیر 94 17:05
سلام عزیزم...پیشاپیش عید شما هم مبارک
مامان غنچه
24 تیر 94 18:25
سالگرد ازدواجتون مبارک.............. انشالله همیشه شاد و خرم درکنار هم زندگی کنین....
اتی مامان
25 تیر 94 9:57
عیدتون مبارک عسل خاله
nikta
25 تیر 94 11:47
سلامـــــــ دوست خوبمـ من در یک مسابقه عکاسی نی نی وبلاگی شرکت کردم. خوشحال میشم به من رای بدید . فقط کافیه در این وبلاگ کد 2 را ارسال کنید atefeh-okh.niniweblog.com مرسی
nikta
25 تیر 94 11:47
امیدوارم آخر هفته خوبی داشته باشید خاله جون
عاطفه(دختر خاله)
26 تیر 94 1:00
سلام خاله ممنونم عید شماهم مبارک التماس دعا راستییییی خاله من ی وب دیگه هم دارم بیا وبم حتما azize-khale.niniweblog.com منتظرتم دوست مهربونم
roya
3 مرداد 94 12:30
سالگرد ازدواجتووووووون مبااااااااارک
مامان اعظم
16 مرداد 94 13:45
سلام مامان مبینای عزیز جدا دلم واستون تنگ شده بود روی ماه مبینای منو ببوس
مامان اعظم
16 مرداد 94 13:45
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
زیــنب (مامان)
28 مرداد 94 0:19
سلام مامانی مبینا جون سالگرد عهد وپیمانتون مبارک انشاالله به پای هم پیر شید وسایه سر مبینا جون باشید
♥ مه آ سا ♥
29 مرداد 94 12:29
•*..*•.ســــــلام .... .•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•. •~*♥*~•° ♡♡♡ ♡♡♡ ♡♡♡ •~*♥*~•° دوست جونم آپم نمیخای بهم سربزنی ؟؟؟ و نظر بدی
هدیه
14 شهریور 94 21:41
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون رو بهتون تبریک می گم امیدوارم سالیان سال خوشبخت باشین و محفلتون شاد
maman lida
20 آبان 94 15:01
به به مبارک باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادر مبینا می باشد